Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu – Bc. Anna RAKOVÁ
Bc. Anna RAKOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu
Marketing Strategy Project of Private Institutions for Reproductive Medicine
Anotace:
Diplomová práce "Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na repro-dukční medicínu" je zaměřená na vytvoření marketingových strategií, které mají zajistit zvýšení počtu klientů dané kliniky, a to zejména ze zahraniční. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretickou a praktickou. V teoretické části je na základě dostupných literárních a internetových zdrojů popsána reprodukční medicína …víceAbstract:
"The project of the marketing strategy for institution specialised in reproductive medicine" is focused on creating new marketing strategies in aim to ensure increased number of cli-ents of this clinic especially clients from abroad. The work is divided it to two parts: the theoretic part and practical part. In the theoretic part are described the reproductive medicine and marketing including marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RAKOVÁ, Anna. \textit{Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/b4m79f/.
Jak správně citovat práci
RAKOVÁ, Anna. Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management ve zdravotnictví
Práce na příbuzné téma
-
Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s.
Anna Radoňová -
Event marketingová strategie vybraného podniku
Klára Havelková -
Návrat osob dlouhodobě žijících v zahraničí do Česka se zaměřením na ty, kteří v zahraničí nebyli zdravotně pojištění
Hana ŠIMČÍKOVÁ -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Specifika výuky vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět v českých školách v zahraničí
Lucie Grebíková -
Vliv studijních pobytů v zahraničí na vysokoškolské studenty
Kateřina Benková -
Školské stravovanie v zahraničí
Katarína Sivuľková -
Pojistné podvody v České republice a zahraničí
Kateřina Martinková