Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu – Bc. Anna RAKOVÁ
Bc. Anna RAKOVÁ
Master's thesis
Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu
Marketing Strategy Project of Private Institutions for Reproductive Medicine
Abstract:
Diplomová práce "Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na repro-dukční medicínu" je zaměřená na vytvoření marketingových strategií, které mají zajistit zvýšení počtu klientů dané kliniky, a to zejména ze zahraniční. Práce je rozdělena do dvou částí: teoretickou a praktickou. V teoretické části je na základě dostupných literárních a internetových zdrojů popsána reprodukční medicína …moreAbstract:
"The project of the marketing strategy for institution specialised in reproductive medicine" is focused on creating new marketing strategies in aim to ensure increased number of cli-ents of this clinic especially clients from abroad. The work is divided it to two parts: the theoretic part and practical part. In the theoretic part are described the reproductive medicine and marketing including marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013
Accessible from:: 2. 5. 2013
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RAKOVÁ, Anna. \textit{Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2013. Available from: https://theses.cz/id/b4m79f/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
RAKOVÁ, Anna. Projekt marketingové strategie soukromé instituce zaměřené na reprodukční medicínu. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Health Services Management
Theses on a related topic
-
Projekt marketingové strategie programu NAPROHELP v organizaci CENAP, z.s.
Anna Radoňová -
Event marketingová strategie vybraného podniku
Klára Havelková -
Návrat osob dlouhodobě žijících v zahraničí do Česka se zaměřením na ty, kteří v zahraničí nebyli zdravotně pojištění
Hana ŠIMČÍKOVÁ -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Specifika výuky vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět v českých školách v zahraničí
Lucie Grebíková -
Vliv studijních pobytů v zahraničí na vysokoškolské studenty
Kateřina Benková -
Zamezení dvojího zdanění z pohledu vysílací sktruktury zaměstnance do zahraničí
Darina Matušinská -
Komparace studia ortoptiky v České republice a v zahraničí
Sabina Olšarová