Reward-based crowdfunding a jeho využití ve vybrané oblasti v České republice – Bc. Lenka Šimůnková
Bc. Lenka Šimůnková
Master's thesis
Reward-based crowdfunding a jeho využití ve vybrané oblasti v České republice
Reward-based crowdfunding and its application in selected area in the Czech Republic
Abstract:
Cílem této diplomové práce je objasnit téma crowdfundingu, jeho vývoje, druhů a základních klíčových faktorů. Zaměřuje se na odměnový neboli Reward-based crowdfunding, konkrétně na oblast film a video. Praktická část obsahuje analýzu projektů z vybrané kategorie. Závěrečné shrnutí zhodnocuje výsledky analýzy a stanovuje doporučení pro tvůrce projektů.Abstract:
The aim of thesis is to clarify the crowdfunding theme, its development, types and basic key factors. It is focuses on Reward based crowdfunding, specifically on category Movies and videos. The practical part contains analysis of projects from the selected category. The final summary evaluates the results of the analysis and establishes recommendations for project promoters.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. et Ing. Barbora Zemanová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMŮNKOVÁ, Lenka. \textit{Reward-based crowdfunding a jeho využití ve vybrané oblasti v České republice}. Online. Master's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2018. Available from: https://theses.cz/id/b4qvhp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Šimůnková, Lenka. Reward-based crowdfunding a jeho využití ve vybrané oblasti v České republice. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Reward-based crowdfunding a jeho využití ve vybrané oblasti v České republice
Lenka Šimůnková -
Reward-based crowdfunding a jeho využití ve vybrané oblasti v České republice
Lenka Šimůnková -
Interaction of AMF and vegetable crops
Kampan Rajeshkumar Soni -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Jiří Vanke -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková -
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht