Reward-based crowdfunding a jeho využití ve vybrané oblasti v České republice – Bc. Lenka Šimůnková
Bc. Lenka Šimůnková
Diplomová práce
Reward-based crowdfunding a jeho využití ve vybrané oblasti v České republice
Reward-based crowdfunding and its application in selected area in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této diplomové práce je objasnit téma crowdfundingu, jeho vývoje, druhů a základních klíčových faktorů. Zaměřuje se na odměnový neboli Reward-based crowdfunding, konkrétně na oblast film a video. Praktická část obsahuje analýzu projektů z vybrané kategorie. Závěrečné shrnutí zhodnocuje výsledky analýzy a stanovuje doporučení pro tvůrce projektů.Abstract:
The aim of thesis is to clarify the crowdfunding theme, its development, types and basic key factors. It is focuses on Reward based crowdfunding, specifically on category Movies and videos. The practical part contains analysis of projects from the selected category. The final summary evaluates the results of the analysis and establishes recommendations for project promoters.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. et Ing. Barbora Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šimůnková, Lenka. Reward-based crowdfunding a jeho využití ve vybrané oblasti v České republice. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Reward-based crowdfunding a jeho využití ve vybrané oblasti v České republice
Lenka Šimůnková -
Reward-based crowdfunding a jeho využití ve vybrané oblasti v České republice
Lenka Šimůnková -
Interaction of AMF and vegetable crops
Kampan Rajeshkumar Soni -
Nízkorozpočtová komunikační kampaň
Jiří Vanke -
Vedení účetnictví podle zákona o volbě prezidenta republiky pro volební kampaň v letech 2017 / 2018 a jeho srovnání s pravidly pro kampaň z let 2012 /2013 a s pravidly ostatních středoevropských zemí
Pavel Galuška -
Marketingová kampaň pro neziskovou organizaci za využití influencer marketingu
Kateřina Jeništová -
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková -
Sociální marketingová kampaň v oblasti bezpečnosti a prevence zranění
Matyáš Albrecht