A Competitiveness Analysis of PKS okna a.s. – Ludmila Rolinková
Ludmila Rolinková
Bachelor's thesis
A Competitiveness Analysis of PKS okna a.s.
A Competitiveness Analysis of PKS okna a.s.
Abstract:
This Bachelor's thesis deals with the question of PKS OKNA's competitiveness. The aim of this work is to analyze the competitive environment of the company PKS OKNA, detect strengths, weaknesses, opportunities and threats and analyze individual competitive forces, which influence the company in a business environment. The theoretical part deals with issues such as competition, competitiveness, business …viacAbstract:
Bakalářská práce se zabývá otázkou konkurenceschopnosti společnosti PKS OKNA. Cílem této práce je analyzovat konkurenční prostředí firmy PKS OKNA, její silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby a jednotlivé konkurenční síly, které na firmu v jejím okolí působí. Teoretická část se zabývá pojmem konkurenceschopnost, konkurenčními strategiemi, okolím podniku a způsoby, jak ho analyzovat. Praktická …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Rolinková, Ludmila. A Competitiveness Analysis of PKS okna a.s.. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Philology / English for Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Podcast jako nástroj marketingové komunikace vybraného subjektu
Jan KALAŠ -
Analýza marketingové komunikace Penzionu Taťána
Denisa Kopčilová