Anna Dolejšová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy

Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je prozkoumat marketingovou komunikaci v malých a středních podnicích se zaměřením na spotřebitelské trhy s tím, že posoudím jednotlivé nástroje marketingové komunikace srovnatelných malých a středních podniků v oboru kavárenských služeb, a to v plzeňském regionu. Pro dosažení cíle je použita obsahová analýza sociálních sítích podniku, u zkoumaných podniků je to konkrétně …více
Abstract:
The aim of this work is to assess the marketing communication of a small and medium-sized enterprises with a focus on consumer markets. Specifically, is in the work assesses the marketing communication of cafes from the Pilsen region. To achieve the goals, it is used the content analysis of social networks of the company, the surveyed companies are specifically using Facebook and Instagram. The method …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jakub Hořický

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích