Anna Dolejšová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy

Abstract:
Cílem mé bakalářské práce je prozkoumat marketingovou komunikaci v malých a středních podnicích se zaměřením na spotřebitelské trhy s tím, že posoudím jednotlivé nástroje marketingové komunikace srovnatelných malých a středních podniků v oboru kavárenských služeb, a to v plzeňském regionu. Pro dosažení cíle je použita obsahová analýza sociálních sítích podniku, u zkoumaných podniků je to konkrétně …more
Abstract:
The aim of this work is to assess the marketing communication of a small and medium-sized enterprises with a focus on consumer markets. Specifically, is in the work assesses the marketing communication of cafes from the Pilsen region. To achieve the goals, it is used the content analysis of social networks of the company, the surveyed companies are specifically using Facebook and Instagram. The method …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Mgr. Martin Vítek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jakub Hořický

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích