Výstavy a veletrhy jako součást marketingové komunikace firem – Mgr. Lenka VELIČKOVÁ
Mgr. Lenka VELIČKOVÁ
Bachelor's thesis
Výstavy a veletrhy jako součást marketingové komunikace firem
Exhibitions and trade fairs in companies marketing communications
Abstract:
Postavení veletrhů a výstav v integrované marketingové komunikaci firem a specifikace pozice v komunikačním procesu.Abstract:
Task of exhibitions and fair trades in integrated marketing communication of companies and specify their position and status in a communication process.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier:
4881
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VELIČKOVÁ, Lenka. \textit{Výstavy a veletrhy jako součást marketingové komunikace firem}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/b4zvpp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VELIČKOVÁ, Lenka. Výstavy a veletrhy jako součást marketingové komunikace firem. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2037
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Efektivita realizace výstav a veletrhů ve vybraném odvětví - odvětví veterinární medicíny
Kristýna Šandová -
Efektivita výstav a veletrhů ve společnosti 2N TELEKOMUNIKACE
Veronika STEINMETZOVÁ -
Veletrhy cestovního ruchu v ČR a jejich srovnání se světovými veletrhy
Lucie Tutková -
Přínosy veletrhu REGIONTOUR
Lucie Kolková -
Příprava veletrhu (na konkrétním příkladu)
Kateřina Čížková -
Veletrhy cestovního ruchu v ČR jako nástroj marketingové komunikace
Marie Šišmová -
Efektivnost prezentace destinací cestovního ruchu na veletrzích
Lenka Šarafínová -
Veletrhy a výstavy cestovního ruchu jako nástroj marketingové komunikace v cestovním ruchu
Barbora CÍSAŘOVÁ