Mgr. Lenka VELIČKOVÁ

Bachelor's thesis

Výstavy a veletrhy jako součást marketingové komunikace firem

Exhibitions and trade fairs in companies marketing communications
Abstract:
Postavení veletrhů a výstav v integrované marketingové komunikaci firem a specifikace pozice v komunikačním procesu.
Abstract:
Task of exhibitions and fair trades in integrated marketing communication of companies and specify their position and status in a communication process.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2007
Identifier: 4881

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2007

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VELIČKOVÁ, Lenka. Výstavy a veletrhy jako součást marketingové komunikace firem. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 03. 05. 2037

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.