Výuka základů algoritmického myšlení na prvním stupni základních škol – Bc. Martina ŠTĚRBOVÁ
Bc. Martina ŠTĚRBOVÁ
Diplomová práce
Výuka základů algoritmického myšlení na prvním stupni základních škol
Teaching basics of algorithmic thinking in primary schools
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na výuku algoritmického myšlení na prvním stupni základních škol. Součástí práce je analýza současného stavu rozvoje algoritmického myšlení na základních školách v České republice i v zahraničí. Výsledky analýzy byly použity při tvorbě sbírky úloh pro výuku algoritmického myšlení, která je určena učitelům na 1. stupni základních škol a studentům odpovídajících pedagogických …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the education of algorithmic thinking in elementary schools. The thesis consists of an analysis of the current state of the algorithmic thinking development in primary schools in both Czech Republic and foreign countries. The results of the analysis were used for creating a set of exercises for the education of the algorithmic thinking that is designated for elementary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Ingrid Nagyová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTĚRBOVÁ, Martina. Výuka základů algoritmického myšlení na prvním stupni základních škol. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Informační technologie ve vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Kultura v letech 1918-1948 jako reakce na politickou situaci v Československu a její využití v hodinách vlastivědy na 1. stupni ZŠ
Helena STOUPOVÁ -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Algoritmické myšlení v kontextu řešení matematických úloh na 1. stupni ZŠ
Eva SLAVÍKOVÁ -
Dětské deskové hry rozvíjející algoritmické myšlení
Veronika PITÁKOVÁ -
Aktivity na podporu rozvoje algoritmického a informatického myšlení na 2. stupni ZŠ
Jiří MACHÁLEK