Anna Vágnerová

Bachelor's thesis

Implementace PPC kampaně ve společnosti LEX.CZ

Implementation of PPC advertising in the company LEX.CZ
Abstract:
V dnešní době je téměř nemožné běžně fungovat bez použití internetu. Na tento trend reaguje i marketing. Nákupní chování spotřebitelů se s příchodem internetu změnilo. Tato bakalářská práce se zabývá on-line marketingem, konkrétně PPC marketingem. Hlavním cílem této práce je zavedení PPC reklam pro společnost, která se zabývá B2B obchodem a její následná optimalizace. K~tomu je využit nástroj Google …more
Abstract:
Nowadays, it is almost impossible to work normally without using the Internet. Marketing also responds to this trend. Consumer buying behaviour has changed with the advent of the Internet. This bachelor thesis focuses on on-line marketing, specifically PPC marketing. The main goal of this thesis is to introduce PPC advertisements for a B2B business companies and its following optimization. Google Ads …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2019
  • Supervisor: Jiří Sedláček
  • Reader: Zdeněk Smutný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76868