Sponzoring jako strategický nástroj řízení značky – Kristína Macková
Kristína Macková
Diplomová práce
Sponzoring jako strategický nástroj řízení značky
Sponsoring as a Strategic Brand Management Tool
Anotace:
Diplomová práca sa zaoberá problematikou sponzoringu ako strategického nástroja riade-nia značky Kofola. Hlavným cieľom je vytvorenie sponzorskej komunikačnej stratégie pre túto značku. Práca sa delí na 3 časti. Teoretická časť opisuje a vysvetľuje súčasný stav riešenej problematiky a metodický postup práce zahŕňajúci kvantitatívny a kvalitatívny výskum vo forme analýzy expertného rozhovoru, PEST analýzy …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of sponsorship as a strategic tool for Kofola brand management. The main goal is to create a sponsorship communication strategy for this brand. The work is divided into three parts. The theoretical part describes and explains the current state of the problem. The methodological process of work includes quantitative and qualitative research in the form of analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Macková, Kristína. Sponzoring jako strategický nástroj řízení značky. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Iveta Morihlatková -
Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ
David Štícha -
Role sponzoringu na tvorbě image značky
Eva Karimová -
Role sponzoringu na tvorbě image značky
Tereza Nohavcová -
Sociálně-etické aspekty sportovní reklamy a sponzoringu
Jan Dráb -
Sponzoring jako nástroj budování značky
Jitka Bošková -
Sponzoring esportu: příležitost pro budování značky
Tomáš Zeman -
Vliv sponzoringu na image značky
Tereza Stuchlíková