UPLATŇOVÁNÍ PRINCIPŮ ZÁŽITKOVÉ PEDAGOGIKY V PROCESU ROZVOJE ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI NA II. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY – Mgr. Kristina STUDENÁ
Mgr. Kristina STUDENÁ
Disertační práce
UPLATŇOVÁNÍ PRINCIPŮ ZÁŽITKOVÉ PEDAGOGIKY V PROCESU ROZVOJE ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI NA II. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY
Employing the principles of experiential education to achieve better reading literacy amongst older grammar school pupils
Anotace:
Hlavním cílem disertační práce bylo charakterizovat možnosti uplatnění principů zážitkové pedagogiky a metod z ní vycházejících pro ukotvení zážitku a zkušenosti při rozvíjení čtenářské gramotnosti v rámci zážitkové literární výchovy na druhém stupni základních škol. V teoretické části práce jsme vymezili zážitkovou pedagogiku z hlediska pedagogického i didaktického a charakterizovali čtenářskou gramotnost …víceAbstract:
The main aim of this doctoral thesis was to find possible ways of employing the principles of experiential education (and of the methods based on them) in order to strengthen the reading ex-perience and achieve better reading literacy in a special experiential literary course for older grammar school pupils. The theoretical part focuses primarily on delineating the concept of experiential education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 1. 2015
Zveřejnit od: 19. 1. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 5. 2015
- Vedoucí: doc. Mgr. Jaroslav Vala, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STUDENÁ, Kristina. \textit{UPLATŇOVÁNÍ PRINCIPŮ ZÁŽITKOVÉ PEDAGOGIKY V PROCESU ROZVOJE ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI NA II. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY}. Online. Disertační práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/b59ttg/.
Jak správně citovat práci
STUDENÁ, Kristina. UPLATŇOVÁNÍ PRINCIPŮ ZÁŽITKOVÉ PEDAGOGIKY V PROCESU ROZVOJE ČTENÁŘSKÉ GRAMOTNOSTI NA II. STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY. Olomouc, 2015. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.1.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 1. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vztah textu a hudby v procesu recepce literárního díla
Karolína Horáková -
Žákovská pojetí uměleckého textu v procesu literární komunikace
Václav JINDRÁČEK -
Sémantický diferenciál jako jedna z možností zkoumání postojů žáků k chemii
Irena Patočková -
Elementarizovaný sémantický diferenciál a jeho využití v předškolní hudební výchově
Adéla ZIEGELBAUEROVÁ -
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Veronika PAVELKOVÁ -
Využití metody sémantického diferenciálu v hudební výchově na 2. stupni ZŠ
Veronika PAVELKOVÁ -
Použití sémantického diferenciálu při hodnocení výuky na ZŠ
Michal ŠERÝ -
Pedagogický experiment a zakotvená teorie jako nástroj analýzy faktorů ovlivňujících čtenářství žáků na 2. stupni ZŠ
Veronika MIKŠÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva