Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele – Bc. Magda Součková
Bc. Magda Součková
Diplomová práce
Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele
Psychological Aspects of Consumer Purchase Behavior
Anotace:
Téma této diplomové práce Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele je z oblasti psychologie i marketingu. Cílem práce je na základě analýzy nákupního chování spotřebitele upozornit na klamavou reklamu a činnosti, kterými firmy své zákazníky ovlivňují a také na to, jak moc se spotřebitelé nechají ovlivnit svými emocemi či naopak zvykem, shrnout studovanou literaturu a navrhnout opatření …víceAbstract:
The topic of this master thesis “Psychological Aspects of Consumer Purchase Behavior” is both from the area of psychology and marketing. The aim of the thesis is, on the basis of consumer purchase behavior analysis, to highlight deceptive advertising and activities firms use to influence their consumers, and to show how consumers are influenced by emotions and habits, to summarize the literature and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/13488/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
- Oponent: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOUČKOVÁ, Magda. \textit{Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/b5rfg6/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
The Dove Campaign for Real Beauty in Comparison to Misleading Advertising
Simona Nováková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Nákupní chování spotřebitele na vybraném trhu
Adéla Maixnerová -
Reklama a její vliv na nákupní chování
Kateřina Čechurová -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva