Šárka PEŠKOVÁ
Doctoral thesis
Derivace a kompozice ve vyučování
Derivation and compounding in school teaching
Anotácia:
Disertační práce je věnována problematice derivace a kompozice ve vyučování českému jazyku na základních a středních školách. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je charakterizována slovotvorba jako lingvistická disciplína, jsou vymezeny základní pojmy týkající se dané problematiky a je specifikováno slovotvorné učivo a popsáno jeho pojetí v kurikulárních dokumentech. Následně jsou …viacAbstract:
The dissertation is devoted to the issue of derivation and composition in teaching Czech language at primary and secondary schools. The work is divided into two parts. The theoretical part characterizes word formation as a linguistic discipline, defines the basic concepts related to the issue and specifies the word formation curriculum and describes its concept in curricular documents. Subsequently …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 1. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Mgr. Patrik Mitter, Ph.D., doc. Mgr. Patrik Mitter, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEŠKOVÁ, Šárka. Derivace a kompozice ve vyučování. Ústí nad Labem, 2021. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationDoctoral programme / odbor:
Specialization in Education / Czech Studies Theory of Education
Práce na příbuzné téma
-
Role ruského jazyka jako zprostředkovatele výuky češtiny jako cizího jazyka pro žáka s OMJ
Natálie JENÍČKOVÁ -
Využití aktivizačních metod ve vyučování českého jazyka na malotřídní škole (se zaměřením na jazykové vyučování)
Dana CHOCHOLÁČOVÁ -
Venkovní vyučování jako inovativní přístup k výuce českého jazyka a literatury
Alžběta Matějíčková -
Desková hra "Krycí jména" jako didaktická pomůcka ve výuce českého jazyka
Michaela Vařbuchtová -
Práce s chybou při vyučování českého jazyka na druhém stupni základních škol
Zuzana Šicová -
Učitelská pojetí obecných cílů vyučování českého jazyka, literatury a slohu
Linda SEDMEROVÁ -
Problémy vyučování českého jazyka pro arabské rodilé mluvčí
Mina KEDIS -
Teorie jazykové kultury a spisovného jazyka v učebnicích českého jazyka pro gymnázia
Tereza ŠTIKOVÁ