Možnosti vzdělávání žáků-cizinců na základních školách – Adéla MORAVCOVÁ
Adéla MORAVCOVÁ
Bachelor's thesis
Možnosti vzdělávání žáků-cizinců na základních školách
The education possibilities of foreigners at elementary schools
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi vzdělávání žáků-cizinců v základních školách. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První je zaměřena na samotné vzdělávání žáků-cizinců. Druhá pak na multikulturní výchovu. Třetí kapitola je věnována integraci a inkluzi. Praktická část proběhla na základě kvalitativního výzkumu, jejímž cílem je analyzovat proces začleňování žáků-cizinců v konkrétní základní …moreAbstract:
This thesis deals with possibilities of education of foreigner pupils in primary schools. Theoretical part is divided into three chapters. The first one concentrates on the education of foreigner pupils itself. Second chapter deals with multicultural education. Third chapter covers integration and inclusion. Practical part is based on qualitative research whose aim is to analyse the process of integration …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MORAVCOVÁ, Adéla. Možnosti vzdělávání žáků-cizinců na základních školách. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Kvalitativní výzkum komunikačních strategií učitelek mateřských škol používaných při práci s dětmi cizinců
Milena CHRAMOSTOVÁ -
Kvalitativní výzkum oblíbených pohádkových postav u dětí předškolního věku
Aneta FILOVÁ -
Kvalitativní výzkum her dětí v Mateřské škole
Marcela BOUDNÁ -
Kvalitativní výzkum vlivu pohádek a příběhů na identitu předškoláka
Petra KREJČÍ -
Kvalitativní výzkum metod práce s pohádkou u učitelek v Mateřské škole
Tereza HEJHALOVÁ -
Kvalitativní výzkum procesu fyzické a psychické přípravy parašutistů a zvládání stresu v průběhu seskoku padákem
Milan MARTIN -
Kvalitativní výzkum snů u děti předškolního věku
Štěpánka VORLOVÁ -
Kvalitativní studie fenoménu budování resilience skrze outdoorové aktivity
Klaudie Švajková