Možnosti vzdělávání žáků-cizinců na základních školách – Adéla MORAVCOVÁ
Adéla MORAVCOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti vzdělávání žáků-cizinců na základních školách
The education possibilities of foreigners at elementary schools
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá možnostmi vzdělávání žáků-cizinců v základních školách. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol. První je zaměřena na samotné vzdělávání žáků-cizinců. Druhá pak na multikulturní výchovu. Třetí kapitola je věnována integraci a inkluzi. Praktická část proběhla na základě kvalitativního výzkumu, jejímž cílem je analyzovat proces začleňování žáků-cizinců v konkrétní základní …víceAbstract:
This thesis deals with possibilities of education of foreigner pupils in primary schools. Theoretical part is divided into three chapters. The first one concentrates on the education of foreigner pupils itself. Second chapter deals with multicultural education. Third chapter covers integration and inclusion. Practical part is based on qualitative research whose aim is to analyse the process of integration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MORAVCOVÁ, Adéla. Možnosti vzdělávání žáků-cizinců na základních školách. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Kvalitativní výzkum komunikačních strategií učitelek mateřských škol používaných při práci s dětmi cizinců
Milena CHRAMOSTOVÁ -
Kvalitativní výzkum oblíbených pohádkových postav u dětí předškolního věku
Aneta FILOVÁ -
Kvalitativní výzkum vlivu pohádek a příběhů na identitu předškoláka
Petra KREJČÍ -
Kvalitativní výzkum her dětí v Mateřské škole
Marcela BOUDNÁ -
Kvalitativní výzkum metod práce s pohádkou u učitelek v Mateřské škole
Tereza HEJHALOVÁ -
Kvalitativní výzkum procesu fyzické a psychické přípravy parašutistů a zvládání stresu v průběhu seskoku padákem
Milan MARTIN -
Kvalitativní výzkum snů u děti předškolního věku
Štěpánka VORLOVÁ -
Kvalitativní studie fenoménu budování resilience skrze outdoorové aktivity
Klaudie Švajková