Bc. Lucie Hrabalová
Diplomová práce
Negativní jevy marketingu
Negative effects of marketing
Anotace:
Mezi základní a nejstarší prostředky marketingu patří vymezování se proti něčemu. Již od počátku obchodování jsou používány dva způsoby jak prodat svůj výrobek nebo službu, a to buď samotnou prezentací produktu anebo srovnáním produktu s konkurencí. Oba tyto způsoby jsou dodnes předmětem autoritativní regulace. Málo který z nabízených produktů má takové množství kladů, díky kterým by jednoznačně přesvědčil …víceAbstract:
The basic and oldest means of marketing is defining itself against something. Since the beginning of trading two ways are used to sell your product or service, either by product presentations or product comparisons with competitors. Both of these methods are still subject to authoritarian control.Few of the offered products have enough strength that could convince customers to buy it. Positive publicity …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mbsb5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2011
- Vedoucí: Ing. Herbert Heissler
- Oponent: Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Tereza Šímová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Predrag Miloševič -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jan Kovařík -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Jan Vošahlík -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Jakub Patyk -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Sára Seidlová -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská