Tranzitní období v životě osob s kombinovaným postižením: Tranzitní plánování přechodu ze speciálního vzdělávání do běžného vzdělávacího proudu – Lucie RYBOVÁ
Lucie RYBOVÁ
Bachelor's thesis
Tranzitní období v životě osob s kombinovaným postižením: Tranzitní plánování přechodu ze speciálního vzdělávání do běžného vzdělávacího proudu
Transit period in the lives of people with combined disabilites: Transition planning of the transition from special education to the ordinary educational process
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou tranzitního období u osoby s kombinovaným postižením, konkrétně lehkým mentálním postižením a narušením komunikační schopnosti (dále jen ,,NKS"), a to přechodem ze speciální internátní školy logopedické na 2. stupeň běžné základní školy s denní docházkou. V práci se snažím nastínit nejvíce problematické oblasti, se kterými byl konkrétní vybraný žák konfrontován …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the issue of the transit period for people with combined disabilities, namely light mental disabilities and impairment of communication abilities (hereinafter referred to as "NKS"), by passing from a special boarding school of logopedics to the 2nd level of ordinary elementary schools with daily attendance. In the work I try to outline the most problematic areas with …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Aneta Marková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RYBOVÁ, Lucie. \textit{Tranzitní období v životě osob s kombinovaným postižením: Tranzitní plánování přechodu ze speciálního vzdělávání do běžného vzdělávacího proudu}. Online. Bakalárska práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Health and Social Sciences. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/b67atu/.
Jak správně citovat práci
RYBOVÁ, Lucie. Tranzitní období v životě osob s kombinovaným postižením: Tranzitní plánování přechodu ze speciálního vzdělávání do běžného vzdělávacího proudu. Č. Budějovice, 2018. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Zdravotně sociální fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Zdravotně sociální fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of Health and Social SciencesBachelor programme / odbor:
Special Pedagogy / Special Pedagogy - Tutorship
Práce na příbuzné téma
-
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a lehká mentální retardace
Soňa Šumová -
Integrace žáka s lehkou mentální retardací do běžné třídy střední školy
Andrea Pištěková -
Výuka žáka s lehkou mentální retardací a těžkou dysfázií na základní škole
Ivona Králová -
Význam ergoterapie u mentální retardace
Šárka MASTNÁ -
Jak probíhá výuka žáka s lehkou mentální retardací na 1. stupni ZŠ
Hana Ježková -
Výuková opora pro volbu povolání u žáků s lehkou mentální retardací
Michal Kuneš -
Inkluzivní vzdělávání žáků s lehkou mentální retardací v běžných základních školách z pohledu učitelů
Hana Jastrábková -
Rozvoj sociálních dovedností dítěte s lehkou mentální retardací v mateřské škole
Dana Kavanová
Názov
Vložil
Vložené
Práva