Komunikační strategie neziskové organizace - Mladí konzervativci, z.s. – Lukáš Vítek
Lukáš Vítek
Master's thesis
Komunikační strategie neziskové organizace - Mladí konzervativci, z.s.
Communications Strategy of Nonprofit Organisation - Mladi konzervativci, z.s.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií vybrané neziskové organizace. V první části, teoretické, je popsáno teoretické ukotvení konceptů marketingu a komunikace s ohledem na neziskové organizace. Dále se práce zabývá neziskovými organizacemi a jejich právním zakotvením v České republice. V praktické části je popsán a analyzován spolek Mladých konzervativců, následovaný návrhem komunikační …moreAbstract:
This master thesis concerns with communications strategy of selected nonprofit organisation. First theoretical part describes theoretical concept of marketing and communications with concern to nonprofit organisations. Furthermore it describes nonprofit organisations and its legal embodiment in Czech Republic. Second practical part describes and analyzes nonprofit organisation of Mladi konzervativci …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46828
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2016
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Zdeněk Vojtíšek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46828
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník -
Zhodnocení a návrh fundraisingové strategie neziskové organizace JA Czech
Karolína Jahodová -
PR strategie neziskové organizace NAUTIS zaměřena na individuální dárce
Kateřina Neumannová -
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Markéta Váňová -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.
Lucie Seková