Komunikační strategie neziskové organizace - Mladí konzervativci, z.s. – Lukáš Vítek
Lukáš Vítek
Diplomová práce
Komunikační strategie neziskové organizace - Mladí konzervativci, z.s.
Communications Strategy of Nonprofit Organisation - Mladi konzervativci, z.s.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií vybrané neziskové organizace. V první části, teoretické, je popsáno teoretické ukotvení konceptů marketingu a komunikace s ohledem na neziskové organizace. Dále se práce zabývá neziskovými organizacemi a jejich právním zakotvením v České republice. V praktické části je popsán a analyzován spolek Mladých konzervativců, následovaný návrhem komunikační …víceAbstract:
This master thesis concerns with communications strategy of selected nonprofit organisation. First theoretical part describes theoretical concept of marketing and communications with concern to nonprofit organisations. Furthermore it describes nonprofit organisations and its legal embodiment in Czech Republic. Second practical part describes and analyzes nonprofit organisation of Mladi konzervativci …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46828
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 1. 2016
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Zdeněk Vojtíšek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46828
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh strategie neziskové organizace Pop Academy, z.s.
Zuzana Radová -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník -
Zhodnocení a návrh fundraisingové strategie neziskové organizace JA Czech
Karolína Jahodová -
PR strategie neziskové organizace NAUTIS zaměřena na individuální dárce
Kateřina Neumannová -
Komunikační PR strategie neziskové organizace UNICEF
Markéta Váňová -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.
Lucie Seková