Vliv zeleného marketingu na chování spotřebitele v kosmetickém průmyslu – Jana Mikolášová
Jana Mikolášová
Bachelor's thesis
Vliv zeleného marketingu na chování spotřebitele v kosmetickém průmyslu
Influence of Green Marketing on Consumer Behavior in the Cosmetics Industry
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem zeleného marketingu na chování spotřebitele v kosmetickém průmyslu. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jestli je spotřebitel při výběru kosmetiky ovlivněn tím, že existují zelené varianty kosmetických produktů, a co ho k jejímu používání vede. Práce je složena ze dvou částí – teoretické a praktické. V teoretické části jsou představena teoretická východiska a charakteristika …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the influence of green marketing on consumer behavior in the cosmetics industry. The main purpose of this thesis was to find out whether the consumer is influenced by the choice of cosmetics by the fact that there are green variants of cosmetic products and what leads him to use it. The work consists of two parts - theoretical and practical. The theoretical part presents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2021
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/143215
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Lenka Švajdová
- Reader: Lenka Hetflajšová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKOLÁŠOVÁ, Jana. \textit{Vliv zeleného marketingu na chování spotřebitele v kosmetickém průmyslu}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Available from: https://theses.cz/id/b6fhnt/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Analýza konkurence společnosti na trhu s přírodní kosmetikou
Alexander Fusko -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Sára Holasová -
Strategická analýza společnosti Havlíkova přírodní apotéka s.r.o.
Albína Riško -
Český trh s přírodní kosmetikou
Darja Kerndlová -
Analýza trhu s českou přírodní kosmetikou a vliv vzhledu produktu na kupní rozhodování
Denisa Lampířová -
Analýza známosti značky na trhu s přírodní kosmetikou
Milada Jurošková -
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková