Kristýna Nejmanová

Master's thesis

Vliv CSR aktivit firmy na vnímání produktu spotřebitelem

Impact of Corporate Social Responsibility Firm Activities on the Product Perception by the Consumer
Abstract:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat vliv CSR aktivit společnosti na vnímání kvality produktu zákazníky. Práce zjišťuje, jakým způsobem vnímá spotřebitel společenskou odpovědnost. Práce je zaměřena na české spotřebitele/zákazníky. V teoretické části práce jsou definovány hlavní pohledy a oblasti společenské odpovědnost podniků a vnímání CSR spotřebitelem. Důraz je kladen na vztah společenské odpovědnosti …more
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the influence of CSR activities of the company on the perception of product quality by customers. The thesis finds out how the consumer perceives social responsibility. The work is focused on Czech consumers / customers. The theoretical part of the thesis defines the main views and areas of corporate social responsibility and consumer perception of CSR. Emphasis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 3. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 8. 2020
  • Supervisor: Tomáš Kincl
  • Reader: Klára Šimůnková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81437