Vliv CSR aktivit firmy na vnímání produktu spotřebitelem – Kristýna Nejmanová
Kristýna Nejmanová
Diplomová práce
Vliv CSR aktivit firmy na vnímání produktu spotřebitelem
Impact of Corporate Social Responsibility Firm Activities on the Product Perception by the Consumer
Anotace:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat vliv CSR aktivit společnosti na vnímání kvality produktu zákazníky. Práce zjišťuje, jakým způsobem vnímá spotřebitel společenskou odpovědnost. Práce je zaměřena na české spotřebitele/zákazníky. V teoretické části práce jsou definovány hlavní pohledy a oblasti společenské odpovědnost podniků a vnímání CSR spotřebitelem. Důraz je kladen na vztah společenské odpovědnosti …víceAbstract:
The aim of the thesis is to analyze the influence of CSR activities of the company on the perception of product quality by customers. The thesis finds out how the consumer perceives social responsibility. The work is focused on Czech consumers / customers. The theoretical part of the thesis defines the main views and areas of corporate social responsibility and consumer perception of CSR. Emphasis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81437
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedoucí: Tomáš Kincl
- Oponent: Klára Šimůnková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81437
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić