Kristýna Nejmanová

Diplomová práce

Vliv CSR aktivit firmy na vnímání produktu spotřebitelem

Impact of Corporate Social Responsibility Firm Activities on the Product Perception by the Consumer
Anotace:
Cílem diplomové práce je zanalyzovat vliv CSR aktivit společnosti na vnímání kvality produktu zákazníky. Práce zjišťuje, jakým způsobem vnímá spotřebitel společenskou odpovědnost. Práce je zaměřena na české spotřebitele/zákazníky. V teoretické části práce jsou definovány hlavní pohledy a oblasti společenské odpovědnost podniků a vnímání CSR spotřebitelem. Důraz je kladen na vztah společenské odpovědnosti …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the influence of CSR activities of the company on the perception of product quality by customers. The thesis finds out how the consumer perceives social responsibility. The work is focused on Czech consumers / customers. The theoretical part of the thesis defines the main views and areas of corporate social responsibility and consumer perception of CSR. Emphasis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
  • Vedoucí: Tomáš Kincl
  • Oponent: Klára Šimůnková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81437