Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy – Bc. Alžběta Václavů
Bc. Alžběta Václavů
Diplomová práce
Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy
Communication Strategy of the Activewear Brand for Women
Anotace:
Předmětem diplomové práce je návrh komunikační strategie nové české módní značky Kinoko zaměřené na volnočasové oblečení na sport a do města. Práce je rozdělena do tří částí - teoretické, praktické a projektové. Teoretická část popisuje základní pojmy z oblasti marketingu, módy a fashion marketingu. Praktická část zahrnuje vypracování dílčích analýz a prostřednictvím dotazníkového šetření zkoumá vzorce …víceAbstract:
The focus of this thesis is on creation of communication strategy for a new Czech fashion brand Kinoko focused on clothing for sports and leisure time. The work is divided into three parts - theoretical, practical and project. The theoretical part covers the essential terms from the field of marketing, fashion and fashion marketing. The practical part includes the elaboration of partial analyzes, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Václavů, Alžběta. Komunikační strategie sportovní módní značky pro ženy. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Tamila Tsertsvadze -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Barbora Večeřová