Bc. Martin Fryč

Diplomová práce

Regulace reklamy na internetu

Regulation of advertising on the Internet
Anotace:
Diplomová práce se věnuje regulaci reklamy, především z pohledu internetového prostředí. V této souvislosti je představen internetu a taktéž konkrétní podoby reklamy, které se na internetu vyskytují. Analyzována je právní i mimoprávní regulace reklamy v ČR s uvedením konkrétních praktických příkladů. Diplomová práce je zpracována způsobem, aby jej pochopila široká veřejnost a přispěla k ucelenému pohledu …více
Abstract:
The diploma thesis focuses on the regulation of advertising, primarily from the point of view of an online environment. In this regard the internet as a whole is introduced along with specific types of advertising, which are common on the internet. The thesis also contains an analysis of legal and self-regulation of advertising in the Czech Republic with reference to specific practical examples. It …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace