Připravenost dítěte se specificky narušeným vývojem řeči na vstup do školy – Bc. Jitka Uhlířová
Bc. Jitka Uhlířová
Diplomová práce
Připravenost dítěte se specificky narušeným vývojem řeči na vstup do školy
The Readiness of Children with Specific Language Impairments to Start School
Anotace:
Diplomová práce se zabývá připraveností dítěte se specificky narušeným vývojem řeči na vstup do školy. Ve své teoretické části popisuje vědecké poznatky o vývoji dítěte v předškolním věku. Ontogenezi řeči zpracovává již od narození. Další teoretická východiska poskytují přehled o narušeném vývoji řeči, vývojové dysfázii a školní zralosti. Ve výzkumné části na základě kvalitativního výzkumu byla analyzována …víceAbstract:
This thesis deals with readiness of children with specific language impairment to start school. The first theoretical section describes the scientific findings about the development of pre-school age children, taking into account that speech develops from birth. Another sections looking at the development of speech impairments, specific language impairments and readiness to start school. The final …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v40d1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková -
Využití psychomotoriky v rámci podpory vývoje žáka se specificky narušeným vývojem řeči
Marie Misařová -
Žák se specificky narušeným vývojem řeči a specifickými poruchami učení
Barbora Aujezdská