Cenová strategie stravovacích zařízení SKM Mendelu – Michaela Plecháčová
Michaela Plecháčová
Bachelor's thesis
Cenová strategie stravovacích zařízení SKM Mendelu
Pricing strategy of catering facilities SKM MENDELU.
Abstract:
Bakalářská práce řeší cenovou strategii stravovacích zařízení Mendelovy univerzity. Jejím cílem je nalézt vhodné nastavení cenové politiky a obchodní strategie těchto stravovacích zařízení. V empirické části práce je využitím hospodářských výsledků minulých let zjištěna finanční situace stravovacích zařízení. Na základě rozboru současné tvorby cen stravovacími zařízeními MENDELU je navržena nová cenová …moreAbstract:
The Bachelor thesis is concerned with the pricing strategy of Mendel University catering facilities. The aim of the thesis is to propose an appropriate setting of the pricing policy and a business strategy of the catering facilities. In the empirical section, a financial situation of the catering facilities is determined using the net income of the previous years. A new pricing strategy leading to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martin Širůček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Financial Management
Theses on a related topic
-
Probabilistic tool for word segmentation to grammar-based units
Josef Plch -
Optimalizace uživatelského poplatku za školní stravování
Simona Stupková -
Udržitelnost ve společném stravování - Možnosti implementace biopotravin do společného stravování
Milada FEDOROVÁ -
Pricing Strategy
Jaromír Mendl -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
Rodion Konovalov -
The Hotel Pricing Strategy
Michaela Cibulková -
Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Zuzana Vaškovičová