Cenová strategie stravovacích zařízení SKM Mendelu – Michaela Plecháčová
Michaela Plecháčová
Bachelor's thesis
Cenová strategie stravovacích zařízení SKM Mendelu
Pricing strategy of catering facilities SKM MENDELU.
Anotácia:
Bakalářská práce řeší cenovou strategii stravovacích zařízení Mendelovy univerzity. Jejím cílem je nalézt vhodné nastavení cenové politiky a obchodní strategie těchto stravovacích zařízení. V empirické části práce je využitím hospodářských výsledků minulých let zjištěna finanční situace stravovacích zařízení. Na základě rozboru současné tvorby cen stravovacími zařízeními MENDELU je navržena nová cenová …viacAbstract:
The Bachelor thesis is concerned with the pricing strategy of Mendel University catering facilities. The aim of the thesis is to propose an appropriate setting of the pricing policy and a business strategy of the catering facilities. In the empirical section, a financial situation of the catering facilities is determined using the net income of the previous years. A new pricing strategy leading to …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 1. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Martin Širůček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Financial Management
Práce na příbuzné téma
-
Probabilistic tool for word segmentation to grammar-based units
Josef Plch -
Optimalizace uživatelského poplatku za školní stravování
Simona Stupková -
Udržitelnost ve společném stravování - Možnosti implementace biopotravin do společného stravování
Milada FEDOROVÁ -
Pricing Strategy
Jaromír Mendl -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
Rodion Konovalov -
The Hotel Pricing Strategy
Michaela Cibulková -
Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Zuzana Vaškovičová