Pavlo Pop

Diplomová práce

Uvedení nového produktu na trh Amazonu: případové studie

Product Launching at Amazon: Case Studies
Anotace:
Téma této diplomové práce bychom mohli rozdělit do dvou částí: tou první je popis a ukázka podrobného procesu strategie spuštění nového produktu na trh, a to konkrétně pro novou značku na americkém trhu skrze online tržiště (marketplace) Amazon.com. Druhým cílem pak je kriticky zmapovat, popsat, analyzovat a identifikovat vhodnou strategii spuštění produktu na Amazonu – a to pomocí kvalitativní případové …více
Abstract:
The objective of this study is two-folded; first, to describe and demonstrate the detailed process of product launch strategy for a new brand in the United States market via Amazon.com’s marketplace. Second, to critically explore, describe, analyze, and identify the best product launch strategy at Amazon through the qualitative case study analysis of brand launch. I qualitatively analyze the Wetncol …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
  • Vedoucí: Jiří Hnilica
  • Oponent: Lukáš Valenta

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86871