Uvedení nového produktu na trh Amazonu: případové studie – Pavlo Pop
Pavlo Pop
Diplomová práce
Uvedení nového produktu na trh Amazonu: případové studie
Product Launching at Amazon: Case Studies
Anotace:
Téma této diplomové práce bychom mohli rozdělit do dvou částí: tou první je popis a ukázka podrobného procesu strategie spuštění nového produktu na trh, a to konkrétně pro novou značku na americkém trhu skrze online tržiště (marketplace) Amazon.com. Druhým cílem pak je kriticky zmapovat, popsat, analyzovat a identifikovat vhodnou strategii spuštění produktu na Amazonu – a to pomocí kvalitativní případové …víceAbstract:
The objective of this study is two-folded; first, to describe and demonstrate the detailed process of product launch strategy for a new brand in the United States market via Amazon.com’s marketplace. Second, to critically explore, describe, analyze, and identify the best product launch strategy at Amazon through the qualitative case study analysis of brand launch. I qualitatively analyze the Wetncol …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86871
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
- Vedoucí: Jiří Hnilica
- Oponent: Lukáš Valenta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86871
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Veronika Smolová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Kateřina Formanová -
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané
Petr Kříž -
Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané společnosti
Petr Kříž -
Strategie uvedení produktu na trh
Monika Maternová -
Strategie uvedení vybraného produktu na zahraniční trh
Lukáš Skokan -
Strategie uvedení nového produktu na trh
Pavel Kanclíř