Pavel Hušek
Bachelor's thesis
Umělá inteligence v počítačových hrách
Game artificial intelligence
Abstract:
Bakalářská práce popisuje techniky, algoritmy i samotné použití umělé inteligence v počítačových hrách. Zaměřuje se jednak na umělou inteligenci obecně, sleduje její historický vývoj od úplných začátků až po současnost a rovněž popisuje základní techniky, které jsou používány dodnes v mnoha oblastech. Po tomto následuje část sledující již čistě na praktické zužitkování v herním průmyslu. Vysvětluje …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB280
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2010
- Supervisor: Jiří Haviger
- Reader: Agáta Bodnárová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Fakulta informatiky a managementuBachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Theses on a related topic
-
Umělá inteligence pro OpenTTD s podporou Cargodist
Aleš Paroulek -
Umělá inteligence pro OpenTTD
Lukáš Dihel -
Umělá inteligence pro tahové strategické počítačové hry
Kamil SLÁMA -
Umělá inteligence a počítačový červ
Ondřej Poštulka -
Umělá inteligence herního souboje pro Unreal Engine
Šimon MALÍČEK -
Umělá inteligence v počítačových hrách
Michal Horák -
Umělá inteligence pro hraní počítačových her
Matěj Krzystek