Pavel Hušek

Bachelor's thesis

Umělá inteligence v počítačových hrách

Game artificial intelligence
Abstract:
Bakalářská práce popisuje techniky, algoritmy i samotné použití umělé inteligence v počítačových hrách. Zaměřuje se jednak na umělou inteligenci obecně, sleduje její historický vývoj od úplných začátků až po současnost a rovněž popisuje základní techniky, které jsou používány dodnes v mnoha oblastech. Po tomto následuje část sledující již čistě na praktické zužitkování v herním průmyslu. Vysvětluje …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2010
  • Supervisor: Jiří Haviger
  • Reader: Agáta Bodnárová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. Archiv

Univerzita Hradec Králové

UHK, Fakulta informatiky a managementu

Bachelor programme / field:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika