Účelového vyvolávání strachu jako nástroj politického marketingu – Bc. Hana Boldišová
Bc. Hana Boldišová
Bakalářská práce
Účelového vyvolávání strachu jako nástroj politického marketingu
Fear mongering as a political marketing tool
Anotace:
Práce se zabývá politickým marketingem s důrazem na techniku účelového vyvolávání strachu. Případová studie pak popisuje konkrétní případ kampaně prezidentských voleb v USA a použití apelů strachu v jednotlivých složkách marketingového komunikačního mixu.Abstract:
This thesis focuses on political marketing with an emphasis on techniques of deliberate fear mongering. The study describes a specific case in a U. S. presidential election campaign and examines how fear was used in a variety of components of the marketing.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/w4wsu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2012
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing v mezinárodních vztazích
Zuzana Viglaská -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing v české politice
Jakub Gorgol -
Politický marketing víťazov a porazených - medzinárodná komparácia
Lucia Szabóová -
Politický marketing včetně projektové studie
Martin Rusilo -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Apel strachu v reklamě
Aneta Lejčková