Podpora sportu a zdravého životního stylu jako součást společenské odpovědnosti podniků – Bc. Hana Prokopová
Bc. Hana Prokopová
Master's thesis
Podpora sportu a zdravého životního stylu jako součást společenské odpovědnosti podniků
Promoting sport and a healthy lifestyle as part of corporate social responsibility
Abstract:
Předkládaná diplomová práce se zabývá společenskou odpovědností firem a možnostmi její aplikace v oblasti zdraví a sportu. Teoretická část se ve svém úvodu věnuje principům CSR, základním pilířům její koncepce a přínosům v oblasti sportovního vyžití. Druhá kapitola práce poukazuje na oblast zdravého životního stylu a rizika, která jsou s ním provázaná. Finální kapitola definuje význam zaměstnaneckých …moreAbstract:
The diploma theses deals with the social responsibility of companies and the possibilities of its application in the field of health and sport. The theoretical part in its introduction deals with the principles of CSR, the basic pillars of its concept and the benefits in the field of sports activities. The second chapter of the thesis points to the area of healthy lifestyle and the risks associated …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2020
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ekgnk/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROKOPOVÁ, Hana. \textit{Podpora sportu a zdravého životního stylu jako součást společenské odpovědnosti podniků}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/b7gu7i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić