Bc. Hana Hrnečková
Bachelor's thesis
Green marketing
Green marketing
Anotácia:
Předmětem této bakalářské práce je Green marketing. Teoretická část popisuje jeho specifika a možnosti využití v podnikání. Pozornost je věnovaná také segmentaci trhu, greenwashingu a jednotlivým prvkům greenmarketingového mixu. V praktické části je představen problém zemědělského podniku, který se zabývá produkcí mléčných biopotravin a hledá vhodné způsoby jejich distribuce. Na základě situační analýzy …viacAbstract:
The subject of this thesis is Green marketing. The theoretical part describes it's specifice and possibility of it's use in business. Thesis focuses, in addition on the area of green marketing segmentation, greenwashing and all elements of green marketing mix. The practical part presents problem of farm, producing organic milk food, seeking a suitable method of distribution. Based on the situation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zgqln/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
- Vedúci: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
The assessment of the influence of land-use and topography on the spatial distribution of soil organic carbon using digital soil mapping
Shahin Nozari -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Position de la marque Dermacol sur le marché tcheque du point de vue de la stratégie marketing et de communication
Petra RACHVALOVÁ -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová