Podmínky pro uplatňování inkluzivního přístupu v prostředí málotřídní školy – Zuzana VÍTKOVÁ
Zuzana VÍTKOVÁ
Diplomová práce
Podmínky pro uplatňování inkluzivního přístupu v prostředí málotřídní školy
The Conditions for the Use of an Inclusive Approach in the Environment of Mixed-Age Classrooms
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku zařazování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do procesu běžné výuky na málotřídní škole. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá málotřídními školami, jejich specifiky, historickým vývojem a legislativním ukotvením, inkluzivním přístupem ve vzdělávání a v neposlední řadě podmínkami pro zařazování žáků …víceAbstract:
The thesis focuses on the issue of inclusion of pupils with special educational needs (SEN) into the mainstream teaching process in a small classroom school. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with small-class schools, their specifics, historical development and legislative anchoring, inclusive approach in education and last but not least conditions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Dominika Provázková Stolinská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÍTKOVÁ, Zuzana. Podmínky pro uplatňování inkluzivního přístupu v prostředí málotřídní školy. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 6. 2023