Tematizace promotion vybraného produktu (podniku) – Ing. Tereza Pidrmanová
Ing. Tereza Pidrmanová
Bakalářská práce
Tematizace promotion vybraného produktu (podniku)
The Themation of the Promotion of Choosen Product (Company)
Anotace:
Práce se zabývá problematikou tematizací marketingových komunikátů v praxi. Zadáním práce je projektový návrh tematizace promotion vybraného podniku, konkrétně společnosti Red Bull. Teoretickým východiskem je koncept marketingového mixu (který je pro tuto práci analyticky/projektovým základem) a koncept nástrojů marketingového komunikačního mixu. Práce podává rozbor tematizací marketingových komunikátů …víceAbstract:
The bachelor's thesis is about issue of thematisation in marketing practice. The task is project proposal of thematisation promotion of selected company, specifically Red Bull. Theoretical resource is a concept of the marketing mix (which is for this bachelor's thesis analytically/project basis) and the concept of tools of marketing communication mix. The work analyzes the thematization as metaphors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qc56z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Integrated Marketing Communication
Rahul Kalathil Purushothaman -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková