Podpora prodeje potravin v různých typech maloobchodních provozoven – Monika Dytrichová
Monika Dytrichová
Bakalářská práce
Podpora prodeje potravin v různých typech maloobchodních provozoven
Support food sales in various types of retail comercial establishment
Anotace:
Tématem této práce je podpora prodeje potravin v různých typech maloobchodních provozoven. První část bakalářské práce se zabývá teorií, která charakterizuje jednotlivé druhy podpory prodeje a také rozdělení jednotlivých druhů maloobchodních provozoven.Praktická část se zabývá vyhodnocením efektivnosti vybraných nástrojů na podporu prodeje ve zvolených maloobchodních provozovnách, kterými byly hypermarket …víceAbstract:
The theme of this work is the promotion of food sales in various types of retail establishments. The first part of this thesis deals with the theory that characterizes individual types of sales promotion and the distribution of individual types of retail establishments. The practical part deals with the evaluation of the effectiveness of the selected tools used to promote the sales in the selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Česká zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup
Název
Vložil
Vloženo
Práva