David Bělohlávek

Bakalářská práce

Inovativní marketing ve vybrané turistické oblasti

Innovative marketing of the tourist area
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje tématu inovativního marketingu vybraného subjektu cestovního ruchu. V posledních letech dochází k rychlému rozvoji marketingu a je nesmírně důležité, aby podnik na vývoj jednotlivých marketingových nástrojů reagoval a začal je používat v praxi. Hlavním důvodem je marketingová komunikace, která se odehrává na internetu, konkrétně pak na webových stránkách, blozích, a …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the topic of innovative marketing of a selected tourism area. In recent years, there has been a rapid development of marketing and it is extremely important for the company to respond to the development of individual marketing tools and start using them in practice. The main reason is marketing communication, which takes place mainly on the Internet, specifically on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Bělohlávek, David. Inovativní marketing ve vybrané turistické oblasti. Liberec, 2021. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technická univerzita v Liberci

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch