Bc. Tomáš Kocian
Master's thesis
Sponzoring a jeho základní typologie
Sponsorship and his basic typology
Abstract:
V diplomové práci se zabývám sponzoringem a jeho typologií. Teoretická část je zaměřena na sponzoring v marketingové komunikaci a dále pak na sportovní sponzoring. Praktická část se zaměřuje na Hervis 1/2 Maraton a jeho partnery. Cílem práce je zhodnotit výsledky výzkumu a navrhnout řešení.Abstract:
The thesis deals with sponsorship and its typologies. The theoretical part is focused on sponsorship in marketing communications and then on sports sponsorship. The practical part is focused on Hervis Half Marathon and its partners. The aim of the thesis is to evaluate research findings and to propose solutions.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nrrom/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2012
- Supervisor: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Reader: prof. MgA. Jiří Svoboda
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Jaroslav Jančar -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Jiří Šnajdr -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Tamila Tsertsvadze -
Marketingová komunikace pro klub KSBM
Andrea Lokvencová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Barbora Večeřová