Marketingová strategie společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. na francouzském trhu – Alena Křečková
Alena Křečková
Master's thesis
Marketingová strategie společnost Plzeňský Prazdroj, a.s. na francouzském trhu
Marketing Strategy of the company Plzeňský Prazdroj a.s. on the French Market
Abstract:
Diplomová práce analyzuje marketingovou strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. V první části studie je obsažen rozbor privatizace společnosti v devadesátých letech, charakteristika současného majitele, společnosti SABMiller plc, a popisy jednotlivých značek výrobkového portfolia. Druhá kapitola se soustředí na rozbor mezinárodní marketingové strategie firmy. Předmětem třetí kapitoly je analýza …moreAbstract:
The diploma thesis analyzes the marketing strategy of the company Plzeňský Prazdroj a.s. The first part of the study deals with an analysis of privatization in the nineties, a characteristics of the current owner, SABMiller plc, and description of each brand of the product portfolio. The second chapter focuses on the analysis of international marketing strategy of the company. The subject of the third …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20517
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2010
- Supervisor: Hana Machková
- Reader: Ludmila Štěrbová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20517
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie firmy Plzeňský Prazdroj, a. s.
Lucie Kohoutková -
Analýza marketingové strategie podniku
Eliška VYBÍRALOVÁ -
Marketingová strategie turistické destinace v Plzeňském kraji
Denisa Vaňková -
Marketingová strategie Integrované dopravy Plzeňska
Jiří Šabatka -
Online marketingová strategie vybraného subjektu
Eliška Hronková -
Marketingová strategie podniku
Andrea Holá -
Strategie marketingové komunikace destinace cestovního ruchu
Lucie KOHOUTKOVÁ -
Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Plzeňského Prazdroje
Anna Rusínková