Tvorba, sledování a vyhodnocení online reklamní kampaně – Bc. Roman Beránek
Bc. Roman Beránek
Diplomová práce
Tvorba, sledování a vyhodnocení online reklamní kampaně
Creation, monitoring and evaluation of online advertising campaign
Anotace:
V první části se diplomová práce zabývá problematikou marketingové komunikace a jejími procesy. Dále je v práci popsán význam online marketingu a jeho důležitých nástrojů s podrobnějším popisem služby Google Analytics pro webovou analytiku.Druhá část této práce je praktická a jejím hlavním přínosem je popis nastavení video kampaně Internetové hrozby, její analýza a celkové zhodnocení vložených investic …víceAbstract:
The first part of diploma thesis is aimed on the issue around marketing communication and her processes. Further the dissertation describes the importance of online marketing and related tools with more detailed description of the Google Analytics web analytics service.The second part of this work is practical part which describing the benefit of the Internet threats video campaign setting, its analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Alexandr Vasilenko, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Online advertising campaign for the “MUA KOORRINA” company
Karina Bekesheva -
Online reklamní kampaň značky Colvia
Kowolowská Kowolowská -
Návrh online reklamní kampaně
Zuzana Popadičová -
Návrh online reklamní kampaně
Diana Kratochvílová -
Návrh online reklamní kampaně pro společnost Limoška s.r.o.
Veronika Hrubá -
Návrh online reklamní kampaně pro Czech MTB Holidays
Václav Mokrý -
Online marketing vybrané firmy
Valerie Zrubecká -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková
Název
Vložil
Vloženo
Práva