Ekonomická analýza vybraného podniku – Bc. Jan Kreutzer
Bc. Jan Kreutzer
Master's thesis
Ekonomická analýza vybraného podniku
Economic analysis of a chosen company
Anotácia:
Cílem diplomové práce Ekonomická analýza vybraného podniku je rozbor výkonnosti českého a německého podniku a následné vypracování návrhů pro český podnik uvažujícího o případném vstupu na německý trh. První teoretická část se zaměřuje na definici a vymezení konkrétních metod finanční a strategické analýzy. Druhá praktická část obsahuje aplikaci uvedených metod a nástrojů ekonomické analýzy na český …viacAbstract:
The goal of the submitted thesis Economic analysis of a Chosen Company is to analyze the performance of the Czech and German company and the subsequent elaboration of proposals for the Czech company considering a possible entry into the German market. The first theoretical part focuses on definitions and determination of specific methods of financial and strategic analysis. The second practical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cpy94/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2019
- Vedúci: Mgr. Ing. Martin Štěrba
- Oponent: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Analysis of competition in the life sciences industry and strategies to lead in high growth markets
Katarína Suchoňová