Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci – Jiří Kratochvíl
Jiří Kratochvíl
Bakalářská práce
Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci
Brand and Archetype in Conjunction with Czech Athletes
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analyzovat sport a osobnosti vybraných sportovců na základě archetypálního významu ve spojení se značkami. Obsah práce je rozdělen do teoretické části a praktické části. Teorie je úvodem do tématu o značkách, archetypech, celebrity marketingu a sportovního marketingu. Praktická část mapuje aktuální situaci a analyzuje kampaně s vybranými sportovci. Poté je proveden kvantitativní …víceAbstract:
The subject of bachelor thesis is based on analyzing sport and personalities of selected athletes by archetypes in conjuction with brands. Content of thesis is divided into theoretical part and practical part. Theory is introduction to a topic about brands, archetypes, celebrity marketing and sport marketing. Practical part shows current situation and analyzes commercial campaigns with selected athletes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kratochvíl, Jiří. Značka a archetyp ve spojení s českými sportovci. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní celebrity v reklamě
Silvie KADLECOVÁ -
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
Lucie Urbánková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Gabriela Ječná -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Andrea Hořínková -
Influencer marketing pri budovaní značky z oblasti športovej výživy
Andrea Gašpárková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Nikola Kozáková -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
Natálie Prudičová -
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele
Lucie Prokopová