Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky – Bc. Stanislav Foltýnek
Bc. Stanislav Foltýnek
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
The marketing situatuation analysis of selected retail store
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zjištění hlavních vlivů vnitřního a vnějšího prostředí dané maloobchodní jednotky. Pro tento účel byla zvolena obchodní jednotka Kaufland v Českých Budějovicích a budou na ni aplikovány důležité analýzy, které pomohou zjistit její strategii, dosavadní pozici na trhu a konkurenceschopnost. Výsledky analýz budou následně zhodnoceny. Budou také vyhodnoceny nejlepší strategie …moreAbstract:
The aim of this thesis is to determine the main effects of internal and external environment of the retail units. For this purpose has been chosen business unit Kaufland in the Czech Budejovice and will be applied to it an important analysis that will help determine its strategy, current market position and competitiveness. Results of analyzes will then be evaluated. There will be also evaluated the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/wj4uz/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Lukáš Kučera
- Reader: Ing. Jana Ochotná
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOLTÝNEK, Stanislav. \textit{Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2015. Available from: https://theses.cz/id/b8s930/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
ORGANIZATIONAL CULTURE, ITS TRANSFER AND INFLUENCE ON HUMAN CAPITAL MANAGEMENT IN THE CZECH REPUBLIC (RETAILING CASE STUDY)
Lenka Šústová -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Aplikace metody SWOT při přípravě nového záměru na úrovni obce či města
Kateřina Ottová -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
Vyhodnocení bezpečnosti vybraného měkkého cíle v České republice pomocí SWOT analýzy
Libor Hromádko -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková