Bc. Martin OLŠA

Master's thesis

Marketingový výzkum vnímání značky DHL Express

Marketing research DHL brand assessment
Abstract:
Tématem této práce je oblast přepravních služeb v České republice. Po integraci tří společností, DHL International, Deutsche Post Euro Express a Danzas, vznikla nová značka DHL. V první části této práce představuji typy marketingových výzkumů, techniky sběru dat a celkový proces marketingového výzkumu. Hlavní části této diplomové práce tvoří marketingový výzkum vnímání značky DHL a optimální komunikační …more
Abstract:
This project is oriented on the area of delivery services in the Czech Republic. After integration of three companies, DHL International, Deutsche Post Euro Express and Danzas, was born a new brand DHL. In the first step of this project I introduce the types of market research, techniques of data collection and the whole process of the research. The main parts of this project are marketing research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2005
Accessible from:: 4. 5. 2015
Identifier: 615

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2005

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

OLŠA, Martin. Marketingový výzkum vnímání značky DHL Express. Zlín, 2005. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 04. 05. 2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 4. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.