Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu – Bc. Lucie Langerová
Bc. Lucie Langerová
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané destinace cestovního ruchu
Marketing Mix of the Tourist Destination
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem Marketingového mixu vybrané destinace cestovního ruchu. V teoretické části jsou charakterizovány pojmy, související s tématem této práce. Patří se především cestovní ruch jako takový, funkce cestovních kanceláří a agentur, a marketingový mix. V praktické části je představena řešená destinace, i s turistickými atraktivitami, které nabízí. Je použito dotazníků …moreAbstract:
This thesis deals with the marketing mix of chosen tourist destination. In the theoretical part there are characterized the terms related to the topic of this work. These are mainly tourism as such, the function of travel agencies, and marketing mix. The practical part is introduced solved destination, with tourist attractions it offers. It used questionnaires to obtain information for comparison mastimpressions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m7gao/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Alena Pilná
- Reader: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingový plán pro cestovní kancelář ČiLe s.r.o.
Lenka Sedláčková -
Marketingová strategie cestovní kanceláře Bon Ton
Natálie Švihálková -
Marketingový mix na příkladu cestovní kanceláře FEDE
Karel Buriánek -
Tvorba nabídky produktu pro cestovní kancelář na vybrané segmenty trhu
Andrea Sochorová -
Transformace cestovní agentury VS TOURS na cestovní kancelář
Helena Schmittová -
Trendy marketingové komunikace zaměřené na cestovní kancelář
Natálie Kaššayová -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře FISCHER
Martina Hrbáčová -
Marketingový mix destinace cestovního ruchu
Dagmar Šimková