Bc. Tomáš Lacina
Bachelor's thesis
PR a krizová komunikace
PR and crisis communication
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá public relations a především jednou specifickou oblastí - krizovou komunikací. Jsou popsány nástroje PR, vztahy s médii a cíle public relations. Dále se práce zaměřuje na definování pojmu krize a krizová komunikace. Zde jsou popsány jednotlivé typy krizí, vývojová stadia krizí a krizová komunikace s médii. Práce daná teoretická východiska využívá pro analýzu a návrh …moreAbstract:
This bachelor’s thesis deals with public relations especially with one specific area – crisis communication. The work describes the tools of PR, media relations and the objectives of PR. The thesis focuses on defining the terms of crisis and crisis communication. Here are described the different types of crisis, developmental stages of crisis and crisis communication with media. The thesis used the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/mztrs/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2017
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: PhDr. Ladislav Lašek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková