Bc. Tomáš Lacina
Bakalářská práce
PR a krizová komunikace
PR and crisis communication
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá public relations a především jednou specifickou oblastí - krizovou komunikací. Jsou popsány nástroje PR, vztahy s médii a cíle public relations. Dále se práce zaměřuje na definování pojmu krize a krizová komunikace. Zde jsou popsány jednotlivé typy krizí, vývojová stadia krizí a krizová komunikace s médii. Práce daná teoretická východiska využívá pro analýzu a návrh …víceAbstract:
This bachelor’s thesis deals with public relations especially with one specific area – crisis communication. The work describes the tools of PR, media relations and the objectives of PR. The thesis focuses on defining the terms of crisis and crisis communication. Here are described the different types of crisis, developmental stages of crisis and crisis communication with media. The thesis used the …víceKlíčová slova
public relations krizová komunikace krize riziko média crisis communication crisis risk
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mztrs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
PR Strategies for Company Reputation and Crisis Communication.
Riad Lemberanskiy -
The role of the PR strategies into crisis communication and company reputation
Xiwen Yu -
Internal crisis communication in a particular Russian company
Evgeniia Shamrikova -
Komunikace Ministerstva kultury České republiky a Národního památkového ústavu se zaměřením na public relations
Klára Bártová -
Komunikace a public relations chovatelských potřeb pro sportovní kynologii
Laura Richter -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Vliv public relations na image firmy
Michaela Bělíková