Bc. Pavlína Kapalová

Bakalářská práce

Vliv interní marketingové komunikace na zaměstnance

Influence of internal marketing communication to employees
Anotace:
Chce-li být jakákoliv firma úspěšná na trhu, měla by být především dobře vnitřně zorganizována. Hlavním předpokladem pro život každé firmy je spokojený zaměstnanec, z čehož poté vyplývá i spokojený zákazník. Management by se proto měl zaměřovat na faktory, které jsou důležité pro příznivé pracovní prostředí a klima zaměstnanců, jakožto i precizně propracovanou interní marketingovou komunikaci. Ta zahrnuje …více
Abstract:
When any organization wants to be properous on the market, it should be especially well-organized internally. The main prerequisite for the life of every company is satisfied employee, which then shows as well as a satisfied customer. Management should be focused on factors that are important for a favorable working environment and the climate of staff, as well as precise a sophisticated internal marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní