Generace Z – zájem studentů VŠ o zaměstnanecké benefity – Barbora Alžběta Hrotková
Barbora Alžběta Hrotková
Bakalářská práce
Generace Z – zájem studentů VŠ o zaměstnanecké benefity
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zájmem studentů vysokých škol v České republice o zaměstnanecké benefity. V teoretické části práci jsou shrnuty základní charakteristiky generace Z a krátce představeny jednotlivé zaměstnanecké benefity. V praktické části bylo ke zjištění zájmu studentů VŠ o zaměstnanecké benefity použito dotazníkové šetření, jehož výsledky byly analyzovány a prezentovány v grafech a …víceAbstract:
This bachelor thesis is about the interests of university students in the Czech Republic in employee benefits. The theoretical part of the thesis is summarizing the basic characteristics of generation Z and briefly introducing employee benefits. In the practical part, a questionnaire was used to determine the interests of university students in employee benefits. The outcomes were analysed and presented …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/b9rl3w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HROTKOVÁ, Barbora Alžběta. \textit{Generace Z – zájem studentů VŠ o zaměstnanecké benefity}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/b9rl3w/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace procesu onboardingu zaměstnanců z Generace Z
Hoang Linh Nguyen -
Návrh na uspořádání bazaru oblečení na podporu udržitelné módy a nákupy z fast fashion řetězců generace Z v Uherském Hradišti
Veronika Miklášová -
Komparace požadavků generace X a generace Z na pracovní místa
Aneta Chalupová -
Teorie nakupování a vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování generace X a Z v oblasti eCommerce
Petr Košťál -
Komparace sociálních dovedností s ohledem na využívání sociálních sítí u generace X a generace Z
Šárka PECHOUŠOVÁ -
Analýza komunikace a vnímání značky Jack Daniel’s v ČR z pohledu generace Z
Daniel Provazník -
Vinylová subkultura a její specifický způsob konzumace hudby v konfrontaci s charakteristikami generace Z
Anežka GAVENDOVÁ -
Zaměstnanecké benefity a jejich preference z pohledu generace Z v sektoru služeb
Veronika Voňková